On Wed, 11 Nov 2009 03:16:19 +0100, Matija Nalis wrote:

> Da, vjerojatno misli na almanac (i mozda ephemeris pojedinacnih
> satelita). "Svako malo" je dosta relativan pojam, ako ga vuces sa jednog
> satelita trebalo bi ti 12.5 minuta da pokupis cijeli almanac ako ga
> nemas.
>
> Danas hvala bogu valjda vecina GPSova to radi znacajno bolje (i vuce sa
> vise satelita istovremeno) tako da je to znacajno manji problem, no
> svejedno AFAICT utjece na TTFF (koji je IMHO precjenjen, k'o da ce nekog
> ubiti dodatnih 10ak extra sekundi cekanja prije nego krene satima
> skupljati trase :)

Priznajem morao sam otici na wikipediju ;)
http://en.wikipedia.org/wiki/Time_to_first_fix

10 sekundi nije strasno, no nekima treba i po par minuta, pogotovo kada
koristim Nokiu N95.

> Kad smo vec kod vanjske antene (ako je uredjaj podrzava), cheap GPS
> antena se moze dobiti recimo sa:
>
> http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.25100~r.87684808
>
> i okolice (oko 6-7$, besplatan shipping u Hrvatsku, samo sto traje par
> tjedana proces od narudzbe do isporuke). Paziti na tip konektora (i
> voltazu ako je aktivna antena).

Cool. Vec mi pada na pamet da probam rastaviti svoj GT200 i da mu
namontiram konektor za vanjsku antenu :)

--
pratite me na twitteru - www.twitter.com/valentt
http://kernelreloaded.blog385.com/