2009/11/11 Dražen Odobašić <dodoba...@gmail.com>:

> [...]
> pronaći iznad sebe. Sam almanah sadrži još korekcije sata i utjecaja
> ionosfere,
> te ga ažurira kontrolni segment. Pozicija se određuje pomoću tzv. 'broadcast
> efemerida'. E sad broadcast efemeridi nemaju rok trajanja, nego su trenutni,
> kako se satelit giba tako odašilje trenutne efemeride. Ovih 180 dana koje
> spominješ se može odnositi na autonomnost satelita, odnosno koliko dugo
> satelit
> može funkcionirati bez novih podataka s kontrolnog segmenta.
>
> Mogao bih 16tog održati predavanje o GPS tehnologiji, koje sam imao u Splitu

Drazene, ako zelis drzati predavanje moram vidjeti sa Petrom da li je
dvorana sa projektorom slobodna. Nisam siguran koliko cemo imati
vremena. Nemoj da moramo birati izmedju tebe i piva ;)
Zapravo, to mozemo odluciti tamo tj. ako prije zavrsimo i dvorana bude
slobodna a ljudi izraze zelju onda mozemo ostati u mami.