2009/11/13 nixa <nikola.kapralje...@gmail.com>:

> [...]
> selektirati uopce vise tocaka i postaviti tag koliko ja vidim.
>
> Lijevim klikom misa radis pomicanje mape, selektiranja i crtanja, i n
> puta moram stiskati escape da ubijem liniju koju mi je poceo crtati. Ne
> radi mi zumiranje misem kao sto mi radi u JOSM-u (to je mozda i do x-a
> da kenjaju s touchpadom). Za pola POI-a crta saom zelenu tocku. Uglavnom
> meni je smece. Ne mozes ni split ceste napraviti ili ja ne znam, a ni
> join. Pokazuje mi sve gps trackove iako bi ja htio recimo da pokazuje
> samo moj pa da znam sto crtam i "provjeravam" po svom logu.

Uletjeli smo u flame, no dobro. Neke stvari koje si nabrojao potlatch
stvarno ne moze i cini mi se da je to sto ti smeta nedostatak istih
vise stvar sto si na njih navikao u JOSM-u nego sto stvarno
onemogucavaju potpuni rad na uredjivanju. Prije svega to je editor
namjenjen pocetnicima i neke stvari su koliko znam namjerno
onemogucene no ja cu ostati pri svom da se radi o punokrvnom web
editoru. Split, join rade, navigacija je stvar navike (mozes koristiti
i strelice ako ti je tesko drzati stisnutu lijevu tipku misa dok
pomices kartu), potlatch ne crta sam nego si vjerovatno krivo klikao
po karti pa moras isto obrisati. Kako sam vec spomenuo alat je
namjenjen ljudima koji ce prvo kliknuti na edit i ako im omogucis da
mogu brisati jednim klikom poligon od nekoliko tisuca tocaka
vjerovatno bi prizivao vraga (narocito je nije implemetiran
versioning). Oni koji su se vec potrudili skinuti, instalirati JOSM te
uz to i procitati kako povuci dataset unutar nekog bbox-a vrlo
vjerovatno nemaju namjeru raditi stetu.
Niti jednom njegove mogucnosti nisam usporedio sa mogucnostima JOSM-a,
a u krajnju ruku bilo bi glupo usporedjivati mogucnosti web i desktop
alata.