On Sun, Nov 29, 2009 at 06:47:20PM +0100, Dražen Odobašić wrote:
> Problem je sljedeći, nisam našao jednostavan način kako integrirati
> openstreetview i JOSM. OSV omogućava preuzimanje KML datoteke s linkovima i
> koordinatama za slike nekog područja. No nakon toga treba složiti skriptu koja
> bi preuzela i geotaggirala svaku sliku, kako bi se mogla iskoristiti u JOSMu.
>
> Moje je pitanje sljedeće, da li će se netko pozabaviti s izradom takve
> skripte,

mogu je ja sloziti (a bug za to kaj ispadnu GPS EXIF tagovi sa pravih mjesta
sam vec prijavio, pa ce se valjda rijesiti - ako ne bude onda cu i njega
pogledati).

> ili da sve geotaggiarane slike i GPX stavimo na neki 'ftp' te ih tako
> razmijenimo? Kasnije bi se mogao složiti servis koji bi omogućavao skidanje
> paketa geotagiranih slika za neko odabrano područje.

IMO, nema smisla reimplementirati OSV koji upravo to radi :)

> Postoji i treća mogućnost, pisanje plugina za JOSM koji bi direktno
> integrirao KML koji se dobije s OSVa?

To bi bila najbolja fora, ali kad svi ti ljudi pisu programe u cudnim
jezicima (te Java, te Ruby, te Python...) umjesto da to sloze u Perlu kao
sav posten svijet :-)

> Toliko od mene, napišite dojmove...

meni je bilo super i svima bih preporucio !

BTW ajde kad stignes izvuci onu slikicu situacije "prije" koju imas
spremljenu pa je stavi na wiki da imamo slike "prije i poslije" koje su
nevjerojatnije od onih reklama za tablete za mrsavljenje a pak istinite :)
(i isprintaj za Hacklab)

--
Opinions above are GNU-copylefted.