On Mon, Nov 30, 2009 at 11:57:34AM +0100, Željko Filipin wrote:
> Što se dešava u srijedu?

razmatranje obavljenog i donosenje zakljucaka :)
vidi wiki link ispod

> Srećom su u mom autu bila dva gps-a (Hulkov i Markov) jer sad sam spojio
> Hulkov gps i nema logova, skroz je prazan. Valjda sam nisam dobro upalio, pa
> nije ništa logirao. :)

BTW, sto ste u auto imali od opreme (GPSovi/fottachi), dopisite na:
http://wiki.openstreetmap.org/wiki/2009.11.29_-_prvi_mapping_party

> Možeš poslati link?

Ne znam je li Dodobas stigao uploadati svoje gore, ove moje koje sam
geotagirao pa uploadao na OSV su se pojavile na:
http://openstreetview.org/?lat=45.810166182433&lon=16.061990260399&zoom=14

> Meni je bilo izvrsno. I ženi i djetetu se svidjelo. Imam nekoliko slika s
> okupljanja prije mapiranja, ima neko mjesto gdje da ih stavim, ili da ih
> stavim na svoj sajt i samo stavim link na wikiju?

Pa da, bilo bi super. Ili mozda na Flickru da ih tagiramo pa samo stavimo
link na wiki tamo ? Ja isto imam par fotki sa ljudima, a i Darko ih ima jos
par mislim itd.

> Ima li plan za idući mapping party? Iza nove godine?

definitivno negdje iza svih ovih blagdana, a trebamo i neke stvari osmisliti
dodatno (npr. radeci GPS uredjaji s ekranima bi bili iznimno korisni)

--
Opinions above are GNU-copylefted.