Valent Turkovic na grupi gmane.comp.gis.openstreetmap.region.hr
izmedju ostalog kaze:
> Prvo trebamo dogovoriti koja imena koristiti za "provider" tag.
>
> Evo prijedlozi:
[cut]
> Podravska
> RBA
> Split (Splitska banka)
> VABA
> Volksbank
> ZABA
>
> Molim da izrazite svoje mišljene o imenima, trebaju li biti ova kraća ili
> ima razloga koristiti puna imena banaka?

Ja bih radije stavio puna imena banaka, bez vrste društva, dakle
Centar banka
Erste & Steiermärkische Bank
Raiffeisenbank Austria
Hypo Alpe-Adria-Bank
Privredna banka Zagreb
i slično.

Nek se zna kojoj grupaciji pripadaju, a izbjegao bih
kombinacije kratica i punih naziva, jer gore imaš takve primjere (zašto
Podravska, zašto ne njihova kretenska kratica Poba?) :)
U svakom slučaju, ili sve kratice, ili puni nazivi, nikako sataraš, a
kako za dobar dio banaka ne postoje općepoznate i općepriznate korisne
kratice, ja sam za pune nazive.

--
Ivan Biuklija
http://www.gafovi.com/