On Fri, 03 Sep 2010 12:08:46 +0000, Ivan Biuklija wrote:

> Osim što je malčice nedosljedno. Čime su bankomati zaslužili kraće
> nazive, a poslovnice banaka nisu? Problem je malo širi, čini mi se.

Hoćeš li onda napraviti prijedlog kako bi ti označio sve bankomate,
napiši konkretno imena za sve banke u hrvatskoj (možeš koristiti moj
popis iz prvog posta). Nakon toga možemo vidjeti ima li još koji glas za
puni ili skračeni naziv, htio bih to napraviti a ne raspravljati predugo,
no opet nije mi cilj ni napraviti krivo pa popravljati kasnije ;)

--
pratite me na twitteru - www.twitter.com/valentt
blog: http://kernelreloaded.blog385.com