Matija Nalis <mnalis-openstreetmapl...@...> writes:

> Samo da spomenem da to nije nuzno dobro, nego cesto i lose. Recimo sada.
> Pogotovo kada je community relativno mali.
>
> Sto je stvar naime - vecina ljudi ce za takve stvari pratiti jedno mjesto.
>
> Dakle ili ce pratiti taj forum, ili OSM listu. Isto tako, ako netko napise
> neku novu (interesantnu) temu ili odgovor na nju, ogromna vecina njih ce to
> napisati samo na jednom mjestu, a nece ici copy/paste svog odgovora na jos
> drugih x mjesta gdje se ta tema mozda spomenula svaki put kada napisu
> odgovor!

> [...]

Jasno mi je da se ovdje vec uhodala ekipa i da je navikla, no osobno mislim da
ljude ne privlaci bas toliko mailing lista (osobno ih ne volim, a vjerujem da i
vecina misli tako). Opet, to je osobna stvar i ne bih u detalje oko toga. Stoji
da je lose rasipanje, no kad-tad ce netko drugi otvoriti forum, pitanje je kako
ce se voditi i mozda nece biti dobro. LZS ima vec sada velik broj clanova i
mislim da je OK da se i tamo raspravlja o nekim stvarima vezano za OSM (velike
stvari ostavit ovdje, dok tamo prenosit neke zakljucke).

Kad sam kretao s OSM i kad mi je to bila cista nepoznanica, ucio sam sa wiki, no
ako sam sto trebao pitati to je bilo na ircu (koji nije pretjerano aktivan); da
sam mogao na forumu - pitao bih tamo.

Osobno mislim da forum ne moze biti lose za OSM; vazne stvari i odluke se mogu
pisati i dalje ovdje (nitko nije rekao da se cijela rasprava tamo prebaci),
nekom ako treba osnovna pomoc moze je zatraziti tamo. Slati preko mail liste
kako se u JOSM nesto napravi nije bas najpozeljnjije.

Volio bih da se jos ljudi izjasni oko ovoga, ako zaista ljudi misle da to moze
utjecati na OSM u negativnom smislu, lako maknem taj forum. Namjena nije bila
razvlacenje ljudi ili dovodenje posjeta nego da postoji centralni forum koji ce
moci odgovoriti na neka pitanja pocetnicima ili malo naprednijim korisnicima.

Eto, izjasnite se pa cemo vidjeti sta dalje :)