Recimo ova dva primjera:

http://imgur.com/W1JCD.png
http://imgur.com/wy7Eo.png

Jel se samo meni čini da je to pretjerano korištenje taga za parking? Čovjek
bi pomislio da nam se gradovi sastoje od ulica i parkinga :) Gledao sam malo
po Londonu i Berlinu, i nema ni blizu ovoliko parkinga. Na OSM wikiju piše
odmah na početku: "A parking lot is an area reserved for parking cars,
trucks, motorcycles etc. Parking spaces along streets are currently not
tagged. *Only parking lots of reasonable size are mapped, not every place
where a car could be parked*. "

Vjerujem da su ovo stavili na početak jer su ljudi malo pretjeravali sa
tagiranjem svakog manjeg parkirališta. Problem je što je teško odrediti što
je resonable size :) Predlažem slijedeće primjere:

Parking<http://blog.telenav.com/photos/uncategorized/2008/07/28/parking_lot.jpg>
Parking <http://medjugorje-online.info/novosti/data/upimages/parking.jpg>
Nije parking <http://www.fremontuniverse.com/images/fremont_parking2.jpg>
Nije