On 4.10.2010 14:24, Valent Turkovic wrote:

> Badljevina - Garešnica
> Sisak - Pokupsko
> Petrinja - Hrvatska Kostajnica
> Glina - Dvor
> Vojnić - Velika Kladuša
Ovo imam snimljeno GPSom, samo trebam uhvatiti vremena to ucrtati.

On 4.10.2010 14:48, hbogner wrote:
> http://wiki.openstreetmap.org/wiki/WikiProject_Croatia/Ceste
> To mi sami ažuriramo, kad ucrtamo neku cestu, napravimo njezinu relaciju
> i upišemo ju na wiki.

Tko to mi ? Naime, ja planiram ove gore spomenute ceste skoro ucrtati,
kome da se obratim da to bude ažurirano ?
Možda početničko pitanje (šta ćeš, takav sam)... no, da li ono što
ucrtam prolazi nekakav review i odobrenje ?
naime, ono sitno što sam do sada crtao se pojavilo na karti odmah
sljedeći dan.
I još jedno pitanje, s čime vi što više crtate uopće crtate, sa onom
flash web aplikacijom ili ?

Pozdrav,
Tihomir