On 7.10.2010 13:05, Valent Turkovic wrote:

> Nakon što uploadaš GPX trase javi mi pa ti mogu pomoći i pokazati jednu
> naprednu tehniku s kojom možeš vrlo brzo unijeti dugačke ceste bez puno
> klikanja
Riješio sam ja to već. Imam ja alata za izbacivanje nepotrebnih
točaka... No na kraju sam ručno klikao, zapravo su falili dijelovi tih
cesta, bilo je to jedno 1-2 sata klikanja, odmor za mozak :)

Jedino mi sumnjiva ova cesta Badljevina - Garešnica ! Često sam u tom
kraju pa sam na prvu ispalio da ću to riješiti, ali se ispostavilo da
niti imam trace te trace niti znam koja bi to cesta bila. Any tip ?

Tihomir