Problem je što su tagovi highway=primary,secondary,tertiary dvosmisleni. U
jednu ruku su politički, a u drugu ruku su fizički.

Stvar je u tome što ih trenutno ljudi i aplikacije gledaju kao fizičke. Ako
napišete "highway=tertiary,
tracktype<http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Tracktype>=grade3"
mapnik će nacrtati običnu tertiary cestu. Prijedlog je
bio<http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Proposed_features/grade1-5#Example>da
se to renderira drukčije, ali to očito nije prošlo. Da je to prošlo,
po
meni ne bi bilo pitanja, to bi se tako crtalo. Ovako predlažem da crtamo
track, i damo mu ref=*. Je li to crtanje po rendereru? Pa možda i je.. Ali
kad bi crtali onako, ljude bi ruteri vodili u šume, što nije dobro za
vjerodostojnost osm-a. Kad se u zajednici osm-a nađe i prihvati način
razdvajanja fizičkog od političkog, onda će biti lako naći sve trackove sa
ref-om.

Janko