On Tue, Mar 29, 2011 at 05:49:06PM +0200, Janko Mihelić wrote:
> Ti sada zagovaraš da ne crtamo rubove cesta zbog renderera :) A to baš i
> nije u duhu osm-a. Ne crtaj za renderera.
>
> Što se mene tiče, ti rubovi cesta se ne trebaju uopće renderirati. Nije bit
> u renderiranju. Bit je u informaciji oblika ceste, koja će nekome možda
> trebati (nekome tko postavlja telefonski kabel, ili gleda udaljenost ograde
> od kolnika, mogu li proći invalidska kolica itd..) I taj će pogledati drito
> u podatke, ili će netko napraviti specijalizirani renderer za mikro mape.

Bok Janko,

I ja sam isto protivan cesta=poligon struji.

Kao prvo, za takve teoretske mikro mape (ovdje je cesta 6 centimetara uza
nego drugdje) niti imamo realne podatke za ucrtavati (kada ce ih svatko doma
imati na dnevnoj bazi, slobodno probaj ponovo potegnuti pitanje :), niti su
takve mikropromjene dovoljno staticne (jer ce ti prva kisa oprati malo njive
i skratiti cestu za dodatna 3 centimetra, a izmjena podataka u bazi svako
jutro nakon sto pogledas DHMZ prognozu je ipak malo pretjerano :)

A kao drugo ono "ne crtaj za renderera" puno vise pogadja varijantu linija +
poligon.

Naime, ako je tamo cesta, onda moras crtati liniju (radi routanja i stvarnih
podataka).  Dodavanje jos i poligona je namjerno nepotrebno dupliranje
podataka samo i iskljucivo radi postizanja "ljepseg" izgleda outputa
renderera, a naustrb konciznosti i preciznosti podataka, sto je djelomicno
ono protiv cega doticna fraza "ne crtaj za renderera" odnosi (well, u
originalnu se odnosi na unosenje netocnih podatka, ali dupli i nepotrebni bi
tu mogli spadati).

Dakle taj argument "don't map for the renderer" bi ti stajao samo da kazes
da se crtaju iskljucivo poligoni a bez linija (ali onda bi odmah pao na
problemu routanja, naravno).

Ukratko - ukoliko ti je bitan podatak o sirini ceste, pravi nacin je to
definirati sa "width" keyem i slicnima (kao "lanes").  Ukoliko cesta mijenja
sirinu svako nesto i mislis da je to bitan podatak, razbij je u x segmenata
i svakom daj drugi "width".  Ali cestu nastavi crtati iskljucivo kao liniju...

--
Opinions above are GNU-copylefted.