Na poslu se bavim topologijom elektroenergetskih mreža, prospojenošću
pravaca energije i sličnim. Vjeruj mi da znam za pojam graf struktura.

Ali mislim da nisi pročitao što sam napisao.

Govorio sam o dvije razine elemenata:

1. obavezne linije za ceste kao što su se crtale do sada, koje se koriste za
računanje optimalnog puta, dužina dionice, itd. itd..
2. opcionalni poligoni za ceste za mikro-kartiranje (kad dođemo na ovu
razinu<http://1.bp.blogspot.com/_E3MIpHAJLOs/TEBvaxQrqSI/AAAAAAAAAWU/yrHfxKrkUnE/s1600/Netto.JPG>
)

I koristila bi se samo prva, ili obje razine, kao kod
rijeka<http://wiki.openstreetmap.org/w/images/4/41/Make_river.png>
.

Ovo je moja ideja, i došao sam do nje zbog nedoumica kakve sam imao ja,
Tomislav, i vjerujem dosta mapera. Ovo je po meni najbolje rješenje. I to
prvenstevno rješenje koje sređuje zbrku u glavi, a ne rješenje koje bi se
trebalo početi masovno koristiti. Ako to rješenje nije konzistentno, budem
ga popravio :)

Janko