Ekipa,

imam 2 pitanja.

Primjer je http://www.openstreetmap.org/edit?lat=46.324381&lon=16.149374&zoom=18

1. Ako mi možete provjeriti jesam li dobro napravio multipolygon gdje je atrij
unutar građevine.
2. Stari grad se sastoji od više odvojenih građevina - da li postoji način da
ih se sve spoji da djeluju kao jedan objekt jer sad to nije dobro s obzirom da
"Stari grad Zrinskih" piše više šuta kod renderiranja.
Da li je tu potrebno napraviti poligon oko svih građevina sa nazivom Stari grad
Zrinskih i onda unutra samo ucrtavati građevine?

I ako može još pitanje 3:
Kako se ucrtava most? Koje točke se spajaju? Točke koje su granica vode i kopna
ili se spaja na put sa obje strane?  To imam ovdje -
http://www.openstreetmap.org/edit?lat=46.32374&lon=16.153123&zoom=18

Hvala...

Stjepan

PS: Dobro bi mi došla napredna radionica JOSM-a, pa ako o tako nečem
razmišljate, javite.