Evo linka:
http://www.openstreetmap.org/?lat=46.324381&lon=16.149374&zoom=18&layers=M

Stjepan, evo odgovora na pitanja:

1. Multipolygon si dobro napravio na jezeru vidi se rupa. Ne znam gdje je
atrij građevine.
2. Ako se nekoliko građevina zove "Stari grad Zrinskih" onda ih sve staviš
u relaciju i svima staviš da su outer, a na relaciju staviš
type=multipolygon i name=Stari grad Zrinskih. Ali ako postoje zidine oko
starog grada, i sve unutra je stari grad, onda napraviš poligon otprilike
po zidinama, i u njega staviš name=Stari grad. Moram malo provjeriti kako
izgleda taj stari grad da mogu točnije reći.

Na putove se ne stavljaju tagovi type=route i route=foot. To su tagovi koji
su rezervirani za relacije, dakle za nekakve službene pješačke rute. Link
na naše pješačke rute zasad ucrtane imaš ovdje:
http://wiki.openstreetmap.org/wiki/WikiProject_Croatia/Staze

Ako hoćeš ucrtati stazu, stavi highway=path + foot=yes ili highway=footway.
Neki vole prvo, neki drugo. Više ovdje:
http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Tag:highway%3Dpath

Most ne spajaš na vodu, samo ga potegneš preko. Više ovdje:
http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Bridge

Trebali bi napraviti nekakvu radionicu definitivno. Do tada, slobodno pitaj
:)

Janko Mihelić

Dana 11. svibnja 2012. 13:36 Stjepan Mikec <stj3...@gmail.com> je