On 14.05.2013 11:02, Mladen wrote:
>  Bok,
>  mislim da nije problem balon (ili neka druga letilica) nego tu ima velikih
> problema sa zakonom.
> Uzasno su restriktivni a ponasaju se kao da je doba hladnog rata.
> Zapravo je to lobby par bogatijih snimatelja koji  kolac zele zadrzat  samo za
> sebe pa su
> izmislili pojam "certificirana letilica" a takvih ima samo nekoliko komada,
> (veliki helikopteri i par Cessna i pipera.
> narocito su agresivni kad je u pitanju ortografsko snimanje  (kao da Google
> nije
> [...]

Prenosim... od Tihomira...
"""
Sjećam se da mi je kolega novinar rekao da za snimanje iz zraka treba dozvola !
Netko od njegovih je napravio video reklamu kojoj je bila snimka zagreba iz
nekog aviončića (tipa cesna) pa je izbio cijeli problem jer nisu imali dozvolu
za snimanje iz zraka.
Google me puca na
http://www.poslovniforum.hr/zakoni/uredba_o_snimanju_iz_zraka.asp, pa vidi jel
šta treba prije nego netko počne provoditi zakone.
"""

Pozdrav,

to nije problem... balon je privezan konopom za zemlju... i stoga nije
letjelica... tj ne ssada u tu grupu zakona... osim ako nisu nešto mijenjali

P.S. odgovarajte na listu... a ne meni osobno