On 14.5.2013. 11:07, Dražen Odobašić wrote:

Google me puca na
http://www.poslovniforum.hr/zakoni/uredba_o_snimanju_iz_zraka.asp,

Pozdrav,

to nije problem... balon je privezan konopom za zemlju... i stoga nije
letjelica... tj ne ssada u tu grupu zakona... osim ako nisu nešto mijenjali

Članak 3.

Snimanjem iz zraka smatraju se sva snimanja kod kojih se uređaj za snimanje ne nalazi na zemlji, vodi ili objektima na njima.

Članak 4.

Pravne i fizičke osobe iz članaka 2. i 6. ove Uredbe smiju snimati iz zraka područja i vodene površine u Republici Hrvatskoj samo nakon pribavljenog odobrenja za razvijanje zračnih snimaka.

Ovaj članak br 3: Balon vezan ili slobodni, zmaj (slobodni ili vezani) i zeppelin(slobodni ili vezan) dok lete su u zraku, ne na zemlji.
 Znam da su to negdje "pojasnili" ali bi me veselilo da nisam u pravu.