Takodjer cestitke i od mene Fiki

Meni je vecina u osmbugsu i dalje, tek mi se pojavio OsmAnd koji ima
Notes (f-droid nije bas najbrzi ponekad :)

http://download.osmand.net/latest-night-build/
skini si nightly build, vec odavno prebqaceno na notes, takodjer kod dodavanja poi postoji polje za upis ulice i kucnog broja

Matija možeš li opisati kako editiraš na androidu? Možda ja radim nešto
krivo jer kada god sam uređivao preko androida to mi je bio veliki "pain in
the ass", pa uglavnom to radim samo u slučajevima nužde. Uglavnom se strpim
dok ne dođem do desktopa.

ja dodajem poi kad god mogu, u zadnje vrijeme kucne brojeve ili neke poi koji skuzim da fali