On Mon, Sep 02, 2013 at 09:21:23AM +0200, valent.turko...@gmail.com wrote:

> Matija možeš li opisati kako editiraš na androidu? Možda ja radim nešto

pa ovdje se prica o Notes... tako da long press na lokaciju, open
OsmBug, i upisem tekst. Nije bas neka nauka :)

> krivo jer kada god sam uređivao preko androida to mi je bio veliki "pain in
> the ass", pa uglavnom to radim samo u slučajevima nužde. Uglavnom se strpim
> dok ne dođem do desktopa.

A inace, dodajem u OsmAndu vecinu POI na isti nacin kao i gore samo
odaberem Create POI a ne OsmBugs.

A ako sam negdje van civilizacije (dostupa racunalu) na vise dana, a
imam slobodnog vremena, onda si dok mi je dosadno dignem Vespucci na
Androidu i crtam (preko ranije tijekom dana stavljenih stavljenih
Notes/OsmBugs) wayove i slicno.

Nije bas udobno kao JOSM, ali je dosta upotrebljivo, i dosta bolje
nego da cekam cekam tjedan (ili tri) da dodjem do racunala da to
ukucam - ne samo da nikad ne bi doslo na red (nakon par tjedana bez
neta imam se sto raditi slijedecih par mjeseci samo da porjesavam
najbitnije zaostatke), nego se i dok dodje na red vise se ne bih
sjecao pola stvari sto sam htio reci sa OsmBugsima pisanim u
brzini...

--
Opinions above are GNU-copylefted.