Pozdrav,

potaknut nestankom Zaprešića kojeg nismo primjetili nekih pola godine,
zapeo sam i opet napravio popis naselja koje imamo i nemamo u OSM-u, ovaj
puta u Google docs okruženju:

https://docs.google.com/spreadsheets/d/1sBAMDmcLItgro3wQrIO-JN2LxuRRLyx8JL-a5yO2gUk/edit#gid=0

Ovaj link je na tablice koje ne možete mjenjati, ali ih možete kopirati,
sortirati, pretraživati i slično. Na prvom sheetu su podaci iz Popisa
stanovništva 2011, a na drugom sheetu su podaci iz OSM-a. Ako je cijeli
redak crven u prvom sheetu, to znači da to naselje nedostaje u OSM-u. Ako
je redak crven u drugom sheetu, to znači da to naselje ne postoji u popisu
naselja, što znači da je ili krivo napisano, ili je to zaselak koji spada
unutar drugog naselja.

Obnavljanje podataka iz OSM-a zasad mogu napraviti samo ja, moram još
poraditi na tome da bilo tko može kliknuti Refresh. Do tada ću ja ažurirati
barem jednom dnevno.

Najuzbudljiviji dio je taj što sam to napravio tako da se lagano
provjeravaju i drugi podaci kao benzinske postaje, bankomati i slično. Ali
to još nije spremno, zasad šaljem samo ovaj preview. Kada kôd bude sličio
na nešto, budem ga stavio na Github.

P.S. možda čudno izgleda što su županije upisane kao Qxxxx, ali koristio
sam njihov wikidata tag kako bi ih jednoznačno linkao.

Janko Mihelić