Dana 3. studenoga 2014. u 02:30 Matija Nalis <
mnalis-openstreetmapl...@voyager.hr> je napisao/la:

> Cool! A kada je crven population na prvom sheetu, znaci da nije
> populacija nije upisana u OSM? A ako je upisana kriva? imas neki
> threshold +- koji gledas ili?

Ako je isti broj onda je zeleno, inače je crveno. Dalo bi se staviti
treshold, ima smisla.

> BTW na OSM sheetu mi pise #ERROR za ono sto bi trebalo biti "jump"
> linkovi (ako help ne laze, trebalo bi ";" umjesto ","?),
> a kada skinem kao .ods onda svi pokazuju na varazdin:
> https://www.openstreetmap.org/node/343645893

Hm, budem vidio što se tu pošemerilo. Čini mi se da Overpass sada ne radi
dobro, na talk listi je došla obavjest da imaju problema pa sada ne mogu
osvježiti podatke.
Problem mi je jer ne mogu normalno debugirati tu skriptu nego se moram
služiti sa dodatnim sheetom gdje upisujem međurezultate. Moram to složiti
na bolji način da skripta bude sama za sebe, a da ju spreadsheet samo
poziva. Onda ću ju valjda moći debugirati. Prvi put radim sa Google app
scriptom pa se malo mučim.
Također postoji mogućnost da pošaljem tu skriptu Googlu na reviziju, pa ju
oni prihvate kao Addon. Onda će biti super lagano ljudima napraviti ovakvu
skriptu.

Janko