Prije svega, žao mi je što se nisam mogao pojaviti, faks mi je zakon i
krenuo je odmah u srijedu punom parom.

A sad komentari redom po točkama:

1. Definitivno za gašenje G+, maksimalno neaktivno, ista stvar bi se
dogodila i s Twitterom.

2. Na stranicu bi eventualno još stavljao obavijesti o događanjima
(radionice, okupljanja, itd)

3. Sve je rečeno. Za one koji ne koriste FB, još uvijek imamo listu tako
da ne vidim nikakve probleme što se tiče međusobne komunikacije.

4. Opet, slažem se. Osobno na par foruma zaletim na tjednoj bazi i tamo
je komunikacija aktivna samo zato jer ne postoji niti jedan drugi način.
Mi smo eto našli oblike koji su nam draži.

5. Za hashtag #osmhr koji možemo koristiti u vlastitim objavama na
Twitteru, ali također i na FB (to je uvedeno ljetos).

6. Riješio sam Tifon i Crodux, trenutno sređujem HPB (malo zapeo zbog
neažuriranosti popisa), i onda nakon toga je u planu HP i INA (za to si
trebam isprintati liste radi lakšeg praćenja pošto ih ima hrpa).
Ovo s vrtovima sam proučavao, al nisam skužio o čemu se zapravo radi.

7. Ovdje je sve jasno.

8. Podržavam inicijativu. Nažalost, ne razumijem se baš u to tako da se
neću nuditi :P

10. Da! E sad, imam jednu blesavu ideu koja bi mogla uspjeti, no
vjerovatnije je da neće iz više razloga. Idea je, s obzirom da unosimo
benzinske, banke, u dogledno vrijeme trgovačke lance itd, da mi njima
ponudimo korištenje custom karte s njihovim objektima, te da unosimo
nove nakon što nam pošalju podatke. Tada bi poslovni subjekti uštedjeli
na održavanju Google karti, a dio toga što im je bilo namjenjeno za to
bi mogli nama donirati. Problem je što do tih donacija vrlo vjerovatno
ne bi nikada došlo, te što bi tada morali osnovati udrugu i knjižiti sve
te donacije.

Tolko od mene zasad

Filip