Dana 8. siječnja 2015. u 17:00 Fiki <fik...@hotmail.com> je napisao/la:

> Ovo s vrtovima sam proučavao, al nisam skužio o čemu se zapravo radi.

Mogao bih napraviti mali tutorial kako pokrenuti vlastiti vrt. Još je to u
beta fazi ali je definitivno iskoristivo.

Prije nekog vremena sam krenuo dodati mogućnost da se vide promjene od
zadnjeg pokretanja. Mislim da bi to bio killer feature, jer bi se ta
skripta mogla sama pokretati, i poslati mail kada se nešto promjeni.

Imam još dosta ideja za te vrtove, samo nikako da nađem vremena. Recimo, ti
vrtovi bi mogli reći ima li neki extract osm-a 100% ucrtanih tifonovih
stanica ako mu daš vrijeme kad je uzet.