Mislim da jesu njihove. JLS obično kupe od DGU-a DOF-ove i jedino su tu
upitno uvjeti pod kojima su oni kupili te DOF-ove a znam da su često ti
uvijeti ograničenog korištenja u smislu da se mogu koristiti samo za npr.
potrebe vizualizacije na interaktivnoj karti od te institucije.

Problem je kako dohvatiti te DOF-ove jer nemaju standardni interface (WMS).
Čini mi se da je ovo rješenje bazirano na starom ESRI-jevom ArcIMS-u koji
nema WMS (WMS connector je poseban plugin za ArcIMS) i trebat će to malo
tvikati.

Kad smo već kod toga, ne znam da li je netko već povukao pitanje korištenja
geografskih imena. Podaci su dostupni za download, a u uvjetima korištenja
piše da su "uvjeti pristupa i korištenja: nema uvjeta, Ograničenja javnog
pristupa: nema ograničenja
http://geoportal.nipp.hr/hr/application/find#|ebf8b494-338b-4d05-81ad-e56dbf9c008d.

Darko Boto
Phone: +385 1 6676 918