Štop se tiče slanja kao udruga, možemo preko drugih udruga koje su zainteresirane za open data. Trenutno sam u gužvi, ali dobio sam neke šprance po kojima možemo tražiti podatke za ponovnu upotrebu. Ako možemo dobiti georeferencirani tiff to bi bilo najbolje jer bi ga mogli staviti na http://tms.osm-hr.org/

Imam još toga za reći ali nestignem trenutno.

Hrvoje