Sjajno!

E ovako. Ja sam se bacio na Zagrebački javni prijevoz prije par mjeseci,
zato što je OsmAnd objavio da će početi podržavati routanje po javnom
prijevozu. Predlažem da skineš OsmAnd i isprobaš routanje. Za sada radi
routanje sa svim tramvajima, i par autobusnih ruta. Tramvaje je skoro do
kraja doveo korisnik dplehati, ja sam dovršio.

E sad, kako mapirati. Predlažem da pogledaš tramvajske rute, i kreneš tako
mapirati. Autobusima bi trebalo sve stanice pretvoriti u jednu točku na
cesti sa public_transport=stop_position + bus=yes + name=*, a svakom
stajalištu public_transport=platform + bus=yes + name=* i još
highway=bus_stop za renderiranje.

Budem malo dodao upute na Wiki ako se nitko ne buni. Mislim da je
kompatibilnost sa OsmAndom okej cilj.

Janko