Bok Janko,

Imam već OsmAnd, nisam znao za to, isprobam.

 U međuvremenu sam našao i detaljne upute za ucrtavanje autobusnih ruta na
wikiju:
https://wiki.openstreetmap.org/wiki/Buses

Da odgovorim na vlastito pitanje: crta se 1 relacija u svakom smjeru +
master_route koja ih spaja. Vidim da je za tramvaje je to već tako i
napravljeno.

Registrirao sam se na wiki pa ću tamo dokumentirati napredak, koji možda neće
biti jako brz, ovisno koliko ću vremena imati.

BTW, skužio sam da zet ima neke podatke ovdje:
http://www.zet.hr/odredbe/datoteke-u-gtfs-formatu/669

Uključujući lokacije stanica, popis ruta i vremena polaska. Što je super jer
sam već mislio parsati njihove web stranice :D

Poz,
-- Ivan