Za sve podloge na popisu je promjenjena licenca i možemo ih koristiti: HOK, TK25, TK25-novi, TK100, TK200, DOF2011-...

U trenutku kreiranja nisam razmišljao o HOK-u, MOžda kombinacija TK25, TK25-novi i HOK kao izvori podataka.

Oko pozicioniranja se treba dogovoriti ovdje na listi ako ima nedoumica...