Koje nam podloge imaju prioriet, tj. kako rijesiti/oznaciti nesuglasice u
recimo HOK / TK25-novi?

npr. na https://tasks.osm-hr.org/project/1?task=349
otok Tijat sa zapadne strane:

prema HOK-u ima uvale: "Duboki bok" i "Ravni bok",
dok TK25-novi kazu da su to "Uvala Vlahov" i "Duboki bok"

--
Opinions above are GNU-copylefted.