uto, 5. svi 2020. u 22:52 Martin Sever <martin.sev...@gmail.com> napisao je:

> nisam siguran kod "addr:place" ili "addr:city". Npr.
> kad se ime naselja i poštanskog ureda nisu jednaki.
> Evo primjer jednog šoping centra
> https://www.openstreetmap.org/way/230131183
> Ovdje je pod "addr:place" ime naselja u kojem se objekt nalazi, a pod
> "addr:city" ime naselja u kojem je odredišni poštanski ured.
> Da li je ovakvo označavanje u redu, ili treba nešto promjeniti?

Dobra pitanja! Malo sam prokopao, i evo odgovora. addr:place=* se koristi
za sela u kojima nema imena ulica. Dakle ako netko u selu ima adresu
"Bebrina 34", "Bebrina" se ne stavlja u addr:street, jer to nije ime ulice,
nego "addr:place=Bebrina". Također, ne bi trebalo na ulice
(highway=residential) stavljati ta imena sela, jer opet, to nisu imena
ulica. To viđam često.
Drugim riječima, na tvojem šoping centru krivo je upisan taj tag, pošto
postoji ime ulice. addr:street i addr:place ne bi trebali postojati zajedno.

addr:city se koristi za ime grada u kojem je neka kuća, uz ime ulice. Nemam
pojma kakve bi veze imao odredišni poštanski ured. Također, taj tag je
pomalo suvišan, jer često postoje granice grada pa je jasno u kojem je
gradu neka adresa. Ali nije krivo ako ga se postavi.

Janko