On 06. 05. 2020. 12:21, Janko Mihelić wrote:
uto, 5. svi 2020. u 22:52 Martin Sever <martin.sev...@gmail.com> napisao je:

nisam siguran kod "addr:place" ili "addr:city". Npr.
kad se ime naselja i poštanskog ureda nisu jednaki.
Evo primjer jednog šoping centra
https://www.openstreetmap.org/way/230131183
Ovdje je pod "addr:place" ime naselja u kojem se objekt nalazi, a pod
"addr:city" ime naselja u kojem je odredišni poštanski ured.
Da li je ovakvo označavanje u redu, ili treba nešto promjeniti?

Dobra pitanja! Malo sam prokopao, i evo odgovora. addr:place=* se koristi
za sela u kojima nema imena ulica. Dakle ako netko u selu ima adresu
"Bebrina 34", "Bebrina" se ne stavlja u addr:street, jer to nije ime ulice,
nego "addr:place=Bebrina". Također, ne bi trebalo na ulice
(highway=residential) stavljati ta imena sela, jer opet, to nisu imena
ulica. To viđam često.
Drugim riječima, na tvojem šoping centru krivo je upisan taj tag, pošto
postoji ime ulice. addr:street i addr:place ne bi trebali postojati zajedno.

addr:city se koristi za ime grada u kojem je neka kuća, uz ime ulice. Nemam
pojma kakve bi veze imao odredišni poštanski ured. Također, taj tag je
pomalo suvišan, jer često postoje granice grada pa je jasno u kojem je
gradu neka adresa. Ali nije krivo ako ga se postavi.

Janko

što se tiče samog označavanja adresa ovo su oznake koje bi svaki kućni broj trebao sadržavati:

addr:housenumber
addr:street - ili addr:place kao što kaže Janko
addr:city - neznam koliki je ovo konflikt ako se koristi addr:place
addr:postcode

opcionalno:
addr:country - nije potreban ali se može staviti

Ovo mi je usmeno potvrđeno nakon predavanja:
https://2018.stateofthemap.org/2018/T094-Addressing_addresses/
Bitno je da se unificiramo na razini države i da svi to stavljaju.

Što se tiče toga gdje stavljati moje mišljenje je na standalone POI.
Druga opcija bi mi bila POI na zgradi gdje je ulaz.

Razlog tog mog mišljenja je iz povijesnih razloga: svi adresni setovi koje sam do sad obrađivao su uvjek bili POI setovi.