On Sat, Dec 5, 2020, 16:25 Ivan Habunek <i...@habunek.com> wrote:

> Je li gtfs:stop_id:ref nužan za import? Čini mi se da nam inače taj tag
> nije potreban, ili barem ne znam za što bi se koristio. Ako je nužan,
> možda bi ga mogli obrisati nakon što import završi?

Nije nužan ni za import. Imao sam osjećaj da bi možda olakšao daljnje
održavanje importa, ali zapravo, sad kad gledam, bolje da ga ne uvodimo.

Gledam wiki gdje na Buses stranici [1] predlažu da se broj perona
> unutar stanice obilježava `local_ref` tagom, dok na dokumentaciji tog
> taga [2] kaže da je češća praksa da se koristi samo `ref`.

E to bi mogli početi koristiti. Možda radije local_ref jer su manje šanse
da će netko imati drugu ideju za što služi ref tag. Ali to nema veze sa
importom ako odustanemo od dodavanja toga. Evo, budem obrisao taj tag sa
wikija.

Janko