Evo, dio importa je završen, tu su changesetovi:
https://wiki.openstreetmap.org/wiki/Zagreb/Import_ZET_GTFS#Workflow

Sigurno nije savršeno točan, problemi su nastajali kod autobusnih okretišta
gdje ima gomila stanica po peronima, i onda još stanice tramvaja, i pokoja
autobusna stanica koja je blizu ali nije dio okretišta. Te djelove ćemo
morati ručno popraviti kad vidimo koji gtfs:stop_id se odnosi na što.

U ovom koraku sam spajao stanice koje imaju isto prvo slovo u imenu
stanice. Slijedeći korak je spojiti stanice koje u OSM-u možda nemaju
imena, ili ih uopće nema ucrtano. To bi možda napravio na malo drugačiji
način, tako da ih uvezem sa fixme=import_zet tagom, i onda na Maproulette-u
te stanice popravimo, stavimo na pravo mjesto uz cestu, poduplamo ako
postoji stanica na obje strane ceste, i slično.

Janko