Cordiali saluti

Giuliano Zamboni
Botteri sas
Cell +39 3355717689
Uff +39 0498900120
Fax +39 049714569
Email vend...@zamboni.pro

Skype User: zambonig

Ai sensi del D.Lgs. 196/2003 si precisa che le informazioni contenute in questo messaggio sono riservate ed a uso esclusivo del destinatario. Qualora il messaggio Le fosse pervenuto per errore, La invitiamo ad eliminarlo senza copiarlo e a non inoltrarlo a terzi, dandocene gentilmente comunicazione. Grazie.
Pursuant to Legislative Decree No. 196/2003, you are hereby informed that this message contains confidential information intended only for the use of the addressee. If you are not the addressee, and have received this message by mistake, please delete it and immediately notify us. You may not copy or disseminate this message to anyone. Thank you.
Save a tree. Don't print this e-mail unless it's really necessary