Siaip rekomenduoju siustis josm windows installer. Ji isirasius automatiskai
viskas veikia.
yahoo ir landsat puikiai siunciasi per wms meniu punkta...

O siaip Josm nepalyginamai patogiau nei potlatch ir, mano nuomone, nei
mapzen'as.
Mapzena slegia onlininiu irankiu bedos. Tam tikras laginimas ir pan.