Kažkiek veikia, bet tas veikimas neprognozuojamas. Esu pasidaręs viską
ką surašei, bet nuotraukos atsiranda labai lėtai, taip pat nelabai aišku
pagal ką parenkama nuotraukų atsiuntimo vieta, nes kartais pradeda iš
lėto atsirasti nuo viršutinio kairiojo krašto, kartais iš vis už matomos
dalies ribų...

Bet kokiu atveju, praėjus kokioms 5 minutėms galiausiai užkraunamos
beveiks visos nuotraukos redaguojamame plote.

Visokie spaudinėjimai „Download visible tiles“, „Download errorneus
tiles“ visiškai nereaguoja.

Tuo tarpu naudojantis Potlach, Yahoo nuotraukos atsiranda labai greitai.

--
                  Mantas aka sirex