2010 m. birželio 7 d. 21:41, Tomas Straupis <tomasstrau...@gmail.com> rašė:
> [...]
> daugiau nei šiek tiek neproporcingai pamėtytų duomenų). Kol kas,
> matyt, labiau apsimoka kalbėti su kitaip suinteresuotais šaltiniais -
> te visokiais nacionaliniais parkais, turizmo įstaigomis ir šiaip
> daugiau nei vieną pastatą turinčiais verslais, kurie iš to gautų naudą
> (būtų labiau matomi) ir tai jiems arba nieko nekainuotų, arba kainuotų
> labai nedaug.
>  Čia reikėtų irgi gerai pagalvoti, iš ko verta imti duomenis, nes
> gali būti bėdų, kaip ir su jau gautais vieno degalinių tinklo
> duomenimis - geras gabalas degalinių koordinačių buvo per 100-150

Manau kad iš tokios iniciatyvos būtu daugiau vargo nei naudos.

> [...]
> laiptelių aukštis, turėklai ir pan.) ir būtų galima bent jau
> magistrinio darbo pilot produktą veikiantį padaryti. Va tokius dalykus
> irgi būtų galima stumti. Juk būtent tokie panaudojimo projektai ir
> turėtų gauti daugiausia naudos iš nemokamų GIS DUOMENŲ.
>
> P.S. Manau kad argumentas „už mūsų pinigus surinkote duomenis“ netiks,
> nes galima suprasti, kad mokesčių neužtenka, reikia papildomų lėšų
> (gaunamų parduodant duomenis) duomenų kokybei užtikrinti. (Užskaitant
> ir Alberto pastabą, kad grasinimais, arogancija ir moralizavimu tikrai

Į visus tuos argumentus ir matomumą daugumai valdiškų įstaigų
darbuotojų giliai nusišvilpt. Reikia paruošti tvarkingą prašymą su
tvarkingai suformuluotais tikslais, ir aiškiai matomu viešuoju
interesu, surinkti parašus ir pateikti jų kanceliarijai. Pateikus
būtinai gauti raštą su antspaudais po kiek laiko jie įsipareigoja
pateikti atsakymą. Ir tada viskas priklausys nuo to į kieno rankas tai
paklius. Jei nepasiseks, bandyti po kelių metų tikintis kad kažkiek
keitėsi etatai.

Pagrindinė problemą gerai suformuluoti prašymą. Galim pasidaryti su
google docs bendrą dokumentą ir protingesni įrašysim kas atrodo
reikalinga. Po to pasidaryti kokį susitikimą prie laužo gamtoj ir
surinkti parašus (gal dar prašymą pakoreguoti tik tada printerio
reikia :) ).

--
Darius Žitkevičius

Krikščionis turi saugotis matematikų ir visų tų,
kurie skelbia netikras pranašystes...
Šv. Augustinas (354-430)