2010 m. birželio 7 d. 22:58, Dirbam Osm rašė:
> Esu tikras, kad yra nemazai zmoniu, kurie turi sukaupe tokiu treku
> kolekcijas ir be problemu jais pasidalintu.

  Na pirma grupė (tiesa, ne „oficiali“, ne „darbinė“) yra lobių
ieškotojai (geocaching). Kai matote OSM'e kelius iki atrodo niekuo
nepasižyminčios vietos (eina dalis kelio, tada gabaliukas pėsčiųjų
tako, pasibaigiančio „niekur“), tai dažniausiai čia geocacheriai
pažymėjo kelią iki lobio apylinkių ;-)

  Va Kibiras taip labai daug kelių, keliukų ir takiukų sužymėjo!

  Kurjerius, taksistus ir pan. sudominti būtų super, bet kaip tą
padaryti, kol adresų OSM'e tiek mažai... Ir dauguma jų didžiuosiuose
miestuose, o ten ir taip žemėlapiai pakankamai geri. Višta ir
kiaušinis...

--
Tomas Straupis