Ačiū Tomai už atsakymai, bet 3 klausimo atsakyme, tu paminėjai kaip pasiėmi
duomenis ir analizuoji juos, čia manau nėra sudėtingas reikalas, pasiemi
duomenis, susiimportuoji į savo DB, o poto tiesiog visokius duomenu bazės
pjuvius darai. Aš labiau norėjau sužinoti čia kaip darot dėl tarkim kokių
piliakalnių sukėlimo į OSM, jei turime tik piliakalniu sąraša excel
formatu, nemanau kad rankomis deliojate kokiame JOSM, manau kažkaip
automatizuotai supučiat viską į OSM (jei taip, tai kokiu maždaug budu).

P.S. Manau reikėtu kažkur surašyti rekomendacijas, ar šiaip sistemas,
kurias naudoja OSM programuotojai, manau gal tada atsirastu daugiau
norinčiu prisijungti programuoti, nes dabar matai kad yra tarkim užduotis
padaryti CSV importą ir atvaizdavimą duomenų, bet nežinai nei kur, kaip
daryt, jei ir padarysi pas save lokaliai, ar tai savo serveryje, tai irgi
kažkokia bus manau nesamonė, nes nebus kažkur centralizuotai, pas Toma
serveryje vienokie kodai ir vienokius dalykus daro serveris, pas Ramuna vel
visai kitaip padaryta ir vel tik pas ji serveryje, koks nors kitas
programuotojas susikurs irgi kažką pas save, tai gausis visur išmėtita po
skirtingus serverius. Pvz.: Pas mane tarkim koks csv importas ir
atvaizdavimas, pas kokį Tomą guli piliakalniai, pas Ramuna tarkim viešojo
maršuto koks impportavimas. Būtu manau kažkaip patogu jei viskas būtų
vienoje vietoje, nu turiu omenyje kad yra kažkokia sistema, ir
programuotojai galėtu sukurti kažką tarkim pradžoje pas save, o vėliau
galėtų ištestave kažkaip integruoti į kažkokią bendra sistema (gal net ir į
ta pačia openmap.lt), nu kaip panasiai maps.lt, ateini ir matai vis
kazkokių naujų feature, tai atvaizduoja ten kažkokius rinkimus rezultatus,
tai kuriuose rajonuose serga gripu (gripo apidemija paskelbima), tai kokia
parduotuvių tinklą (pvz IKI) ar dar kažką, tada manau galėtume pasiskirstyt
kas tarkim kokius duomenis analizuoja ir daro importavima, nes dabar pilnai
suprantu kad Tomui ar Ramunui viską daryt vieniems ir sudėtinga. Ta pati
Tomo duomenų analyzė susijusi su Gatvėmis. Jei būtu ne pas Tomą o kažkur
bendrai, tai tarkim Tomas galėtu padaryt gatvių analizę, koks nors kitas
žmogus kokį tarkim viešbučių analizę, dar kitas kažkokią kita analizę ir
viskas būtų vienoje vietoje, ir būtų visiems paprasčiau viską surasti ir
sužiūrėti ko trūkstą OSM, nes tas lakstymas per daug URL irgi nėra geras
sprendimas. Nu tikiuosi supratote ką aš čia prirašiau.