Gal greičiau bus padarytas atviras projektas, kur visi norintys galės
suvesti savo šildymo sąskaitas, palyginti su kaimynų, kitu rajonu,
normaliai vizualizuot. Čia kaip OSM, gimė tada, kai žmonės apsiimė spręsti
duomenų atvirumo klausimą. Bet tai tikriausiai kitam sezonui... , Ramūnas
On Mar 5, 2013 12:13 PM, "Eduardas Kriščiūnas" <e...@katalogai.net> wrote:

>  kurgyvenu.lt projektas gana įdomus, o Dalkios puslapyje informacijos
> pateikimo būdas labiau primena pasityčiojimą.
>
> 2013.03.05 09:01, Vitalijus Samkovas rašė:
>
> Pavarciau interneta sia tema tai neblogas projektas  http://kurgyvenu.lt/.
> Daugiau duomenu apie sildymo kainas yra vilniaus energijos puslapyje:
> http://online.dalkia.lt/saskaitos/pastatai.aspx  tik neradau, kad viskas
> viename exls butu...

>>> sprendimus. O pagaminti tris paprastus prietaisus yra lengviau nei vieną