2013 m. spalis 9 d. 19:46, Eduardas Kriščiūnas rašė:
> 2. Vilniaus planas su mielu noru atiduos ESRI šeipus apie dviračių
> trasas, kurios matosi (išvyniojus punktą (Dviračių takai) čia:
> http://maps.vplanas.lt/aplinka/ Esminis klausimas: ar mums tai
> tinka ir to reikia.

  Klausykite, o VPlano žemėlapyje tikrai realiai egzistuojantys dviračių keliai?

  Tarkim Antakalnio šiaurėje:
  http://openmap.lt/#l=54.72087,25.31426,18,L
  (važiuojant pro garažus, o ne palei Antkalnio gatvę)

  Ar tikrai ten yra pažymėti (vertikaliu/horizontaliu žymėjimu)
dviračių keliai/juostos ir ar apskritai ten yra kas nors padaryta?
Kažkaip nepamenu, nors ir senokai ten buvau.

  Mano žiniom dviračių takas Šiaurėn eina iki Daukšos mokyklos, kur
per mokyklos teritoriją išvažiuoja į Antakalnio gatvę. Tiesiai į
šiaurę bent jau anksčiau buvo paprastas takelis.... (Žodžiu viskas
taip, kaip ir pažymėta OSM'e).

P.S. Nežinau, kaip su kitomis Vilniaus vietomis. Taigi klausimas ar
galima pasitikėti VPlano duomenimis, ar visus kelius būtina realiai
aplankyti ir patikrinti situaciją vietoje?

--
Tomas