> pamiršai paminėti didžiausią dzyvą -- beveik visi keliai vos linijos
> (t.y. 0,00000000000m) pločio :-)

  Tai du skirtingų tipų duomenys:
  1. Dabartiniai KELIŲ vektoriai sudaro kelių grafą, skirtą maršrutams
skaičiuoti. Iš šių vektorių paišant žemėlapį yra apytiksliai SPĖJAMAS
kelio plotas.
  2. Miškai, pievos ir pan. yra iš karto tiksliai žymimi PLOTAI, kurie
jokiame grafe nedalyvauja.

  Žodžiu vieni pagal standartinį gis yra VEKTORIAI, o kiti PLOTAI -
skirtingų tipų geometrijos.

  Kelio plotas Lietuvoje žymimas labai retai (paprastai tik
privažiavimo keliams, kurie dažnai perauga iš kelio į aikšteles, kurių
geometrijos vektorius tikrai neperduoda). Ir pažymėjus plotą visada
turi būti pridėtas ir vektorius, nes ploto informacija niekaip
nedalyvauja maršrutizavimo grafe (nebent kartais per klaidą
sudalyvauja neteisingai).

  Sutinku, kad mažų kelių plotais žymėti gal ir nebūtina ir
atitinkamai miško, pievos, dirbamos žemės nebūtina pastumti, juk su
smulkiais keliais ir paklaida nedidelė gaunasi - keli metrai. Kitas
reikalas motorway/trunk/primary/secondary/tertiary keliai, kurie yra
tikrai platūs. Va prie jų centro, mano galva, nereikėtų pritempinėti
žemėnaudos.

  Didelio išlošimo „žymėjimo paprastumui“ aš kol kas nematau: kaip
teisingai Aurimas pastebi, vis tiek braižomi tie papildomi vektoriai,
tik jie eina vienas ant kito, kartais kuriami ryšiai prieš tai kelią
dalinant į mažus gabaliukus, kas irgi nėra labai „greitas“ procesas. O
rezultate geometrija gaunasi stipriai neteisinga. Kuriant ryšius kelių
informacija padalinama į stipriai didesnį atskirų vektoriukų skaičių,
dėl to pasidaro stipriai sunkiau redaguoti kelių info.

  Suprantu ir kitą dalyką, kad jei kada nors pilnai įgyvendinsime
topologijos tikrinimą, tai vienas iš klaidų tipų bus
„tušti/neužpildyti“ plotai. Bet tada ir kelius bus galima plotais
žymėti ir tas skyles užkamšyti. (Dabar topologijos prasme tikrinami
tik plotų susikirtimai/persidengimai).

> Ir ar tikrai mes turime tiek daug neturinčių ką veikti „resursų“, kurie
> vietoje vieno vektoriaus žymėtų tris, o paskui su kiekvienu pasikeitimu
> taisytų vėlgi visus tris? Pardon, bet aš į šitokių resursų kategoriją
> nepapuolu.

  Kalba apie tai, kad dabar esantys vieni resursai nepridarytų
papildomo darbo kitiems esamiems resursams :-) Na ir kad būtų vienas
susitarimas, tada bus mažiau pykčių/nesusipratimų.

  Mano pasiūlymas būtų toks:
  Nuo motorway iki tertiary (imtinai) kelius įsivaizduoti kaip
pažymėtus plotais ir atitinkamai žymėti greta esančius miškus, pievas,
dirbamas žemes.
  (Su residential/industrial/commercial ir pan. kita kalba, nes tai
nėra fiziniai objektai, tai atskira irgi plati tema, kurią siūlyčiau
aptarti kitą kartą).

  Kokie būtų konkretūs prieštaravimai mano pasiūlymui arba argumentai
pritraukimui prie centro linijos? (Kol kas buvo tik argumentas dėl
žymėjimo paprastumo, gal yra dar kas nors?)

--
Tomas