> Aš pritarčiau tokiam atskyrimui. Nors jis nėra tobulas – kai kur ir prie
> unclassified kelių plotų prijungimas jau nenatūraliai atrodo.

  Na žemiau tertiary kol kas paliekam nesutartą variantą. T.y. kas
kaip nori. Aš tarkim niekada nejungiu kelių prie landus kraštų, nes
realiai landuse niekada nesikeičia kelio viduryje. Kelias arba miške,
arba pievoj. Plius tai skirtingų galaktikų objektai, tai patogiau juos
atskirai ir laikyti.

> Čia jau greičiau įrankių problema. O eksportuojant duomenis į kitas
> specializuotas sistemas galima būtų tuos atskirus vektoriukus sujungti.

  Teoriškai taip, bet praktiškai įrankių, kurie kažkaip automatiškai
tokius padalintus kelius sujungtų nėra (ir negirdėjau, kad kažkas
ruoštųsi kurti). Eksportavimo įrankiai irgi nejungia tokių padalintų
kelių į vieną, taigi išorinėse sistemose bus daug kelio atkarpų,
turinčių identiškas žymas.

> Pritariu, bet kaip tada pažymėti tą plotą, kuriame yra pats kelias?

  Kol kas tik „įsivaizduojam“, kad kelio plotas pažymėtas :-) kaip
suprantu, dar nėra galutinio susitarimo, kaip žymėti kelio plotą.
Artimiausias rastas žymėjimo pasiūlymas - „area:highway=...“:
  http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Proposed_features/area:highway

--
Tomas