Tomai, gal galėtum užvesti mane ant kelio, ko ten tiksliai man jų paklausti
ir kaip ten būna su tais leidimais naudoti duomenis. Manau tu jau ne pirmą
kartą prašai leidimų, tai visus tuos niuansus jau žinai. Projektas
visimarsrutai.lt buvo įgyvendintas pagal šį projektą
http://www.vkti.gov.lt/index.php?-957543908