Sveiki,

kaip tik esu pažįstamas su LAKD atstovu, kuris atsakingas už
visimarsrutai.lt projektą. Jis vienos konferencijos metu teigė, kad
duomenis LAKD gali pateikti visiems, kurie tik pateikia prašymą. Parašiau
jam šiandien, ką konkrečiai ir kokia forma turėtume parašyti, kad galėtume
gauti duomenis ir jeigu jie pasirodys tinkami - juos importuoti į OSM. Kai
tik gausiu atsakymą - būtinai informuosiu.

Sėkmės,
Andrius.

Andrius Balciunas
cartoIQ.com <http://www.cartoiq.com> | cartoUI.com