> Dar vieną dalyką pastebėjau: maksimaliai pritraukus vaizdą, upelio
> vaga ties pietiniu tvenkinio galu kažkodėl nutrūksta:

  Matosi, kad ir miško riba trūktelta į šoną. Tai spėju keičiant
segmento pavadinimus buvo pakeista ir upelio (bei miško) geometrija. O
tada vieną kaladėlę OSM jau spėjo pergeneruoti, o kitos - dar ne.
Žodžiu reikia truputį palaukti, paspausti F5 (refresh) ir viskas bus
gerai :-)

> Man kas segmentavime nepatinka – tai kad 1) atsiranda galimybė
> tuos segmentus įvardinti skirtingais vardais (kaip buvo iki šio ryto
> – Dalis upelio segmentų vadinosi „Kedrono upelis“, kita dalis
> – „Kedronas“, o kai kurie buvo išvis neįvardinti; dabar visus
> pervadinau į „Cedronas“)

  Čia du punktai:
  1. Kai kurios upės vienoje vietoje (tarkim aukštupyje) turi vieną
pavadinimą, o kitoje (žemupyje) - kitą. Nors tai neskaitoma „dvejomis
skirtingomis upėmis“.
  2. Pakankamai nesunkiai galima būtų padaryti taisyklę, kuri
patikrintų, kad upės ryšio nariai visi turėtų tą patį pavadinimą. Arba
pavadinimą iš name arba alt_name kelių pavadinimų atveju. (Apie
taisykles daugiau parašysiu žemiau).

> 2) kad „sugriūna“ tų pavadinimų rodymo optimizavimas, nes jis imamas
> optimizuoti kiekvienam segmentui atskirai. Gaila, jei OSM neturi kokio
> gudresnio būdo jiems susieti, nei „suvedant galus“, nors tikriausiai tai
> būdinga visiems žemėlapiams?

  Pavadinimus reikėtų generuoti naudojant iš ryšio sugeneruotą
vientisą kelią (beje, tas pats galioja ir keliams). Bet čia teoriškai.
O praktiškai, vieni žemėlapiai braižomi vienaip, kiti - kitaip...
Žodžiu čia jau žemėlapio, o ne duomenų problema.

  O dabar dėl tikrinimo taisyklių. Bendras pastebėjimas, kad daugėjant
žymėtojų, daugėjant duomenų ir jiems sudėtingėjant, darosi vis sunkiau
palaikyti žemėlapio kokybę. Peržiūrėti naujokų pakeitimus užima vis
daugiau laiko. Taigi, mano galva, vienintelis sprendimas - kurti kiek
galima daugiau automatinių duomenų tikrinimo taisyklių. Kai kurios
tokios taisyklės jau yra keepright.at, osmose ar geofabriko
inspektoriuje, bet kiek papildomų taisyklių mes galime susikurti patys
Lietuvos duomenų tikrinimui. Šiuo metu jau yra sukurtos 39 grynai
Lietuvos taisyklės. Vat jas galima pildyti ir tada užsiimti aptiktų
klaidų taisymu (jei taisyti kasdien ar kas kelias dienas, tai klaidų
labai retai prisikaupia daug iš karto, todėl užima ne tiek ir daug
laiko).
  Šiuo metu yra tokios vandens vektorių taisyklės (tiek vietines, tiek
„užsienio“ taisykles)
  1. Vandens vektorius negali kirstis su kitu vandens vektoriumi be
bendro taško.
  2. Vandens vektorius negali kirstis su keliu tame pačiame lygmenyje (layer).
  3. Jei vandens vektoriaus sluoksnis -1, tai turi būti ir tunnel žyma.
  4. Jei yra pavadinimas - tai upė arba upeliukas, o ne ditch.
  5. Upės ir upeliuko pabaigoje (pagal kryptį) turi būti kito upės ar
upeliuko vektorius.
  gal dar ką praleidau.

  Tai jei turite minčių, kokias kitas topologijos, žymų ar pan.
taisykles galima būtų pridėti - idėjos visada laukiamos! Taisyklė
realizuojama užklausa (select'u) iš lentų, kuriose yra taškai, keliai,
plotai. Galima naudoti įvairias postgis geografines funkcijas. Šiuo
metu ryšio informacijos neturiu, bet ji tikrai turės atsirasti ir dėl
kitų poreikių. Tai nereiškia, kad jums reikia siūlant parašyti pačią
užklausą, čia tik kad būtų aišku, kokio pobūdžio taisykles galvoti.

--
Tomas