> Čia ne visai į temą, tačiau kempingų žymėjimas OSM yra bėda.
> Praėjusią vasarą Estijoje pagal tokį žymėjimą išnaršiau ne vieną
> lauko aikštelę, bet apgyvendinimo paslaugų ten nebuvo. Matau,
> kad ir LT kažkas negerai su tagais, kai paprasta laukinė poilsiavietė,
> kuri realybėje net niekaip nepažymėta, yra žymima kaip kempingas.

  (Kempingas places.openmap.lt yra tai, kas pažymėta amenity=camp_site)

  O dabar sudėtingesnis klausimas: kas yra „kempingas“? :-)

  Šiuo metu, mano asmenine nuomone (kuri gali ir dažnai nesutampa su
kitų nuomone), turim variantus:
  amenity=shelter - paprasta pastogė pasislėpti nuo lietaus (trumpam
sustojimui, maksimum suvalgyti sumuštinį)
  tourism=picnic_site - vieta, kur yra stalai, gal yra laužavietė -
skirta ilgesniam pabuvimui, gal kelias palapines pasistatyti galima
  tourism=camp_site - vieta, kur galima statyti daug palapinių, gal
net bus kokie dušai, virtuvė ir pan. (namukai ten nebūtinai bus)

  Mano galva „apgyvendinimo paslaugos“ - čia jau kai turim
tourism=chalet|guest_house|hostel|hotel

  Bet čia mano tokia „klasifikacija“...

P.S. Konkrečiu nurodytu atveju Asvejos RP tikrai tose vietose nėra
kempingų, ten viskas picnic_site. Tik klausimas, kaip viską reikėtų
žymėti, nes tarkime aplink Jagomantą yra gal 10 atskirų nedidelių
vietų poilsiauti ir ten visi realiai statosi po 2-4 palapines... :-)

--
Tomas