Kempingas yra vieta, kur yra elektra, tulikas ir prausykla, t.y. 3 priedai prie nuosavos palapinės, kurių vežiotis nesigauna. Tai ir vadinama apgyvendinimo *paslaugomis*, ko paprastas camp_site neteikia. ;) Dažnai jis būna mokamas, į jį nurodo kelio ženklai. Kaip tai žymima OSM – labai neaišku, tačiau Estijoje aš, ieškodamas vietų nakvynei, Osmand'e įsijungiau motelių sluoksnį, kad negaišti laiko tikrinant kiekvieną camp_site nuvažiuojant į jį fiziškai. Blogiausia, kad Estijoje tos laukinės poilsiavietės dažnai net ir kelio ženklais žymimos kaip kempingai :O Temstant kiekvienos tokios nakvynei netinkamos vietos apžiūra, kuriai gaištamas minimum pusvalandis, labai nervina.