Sveiki

  Karantinas nuotolinių įrankių, kaip tokių, neišmokė, bet išmokė, kad
tikrai juos galima naudoti net ir nedarbiniams susitikimams! :-)
  Nors ir nesam tada vienoje vietoje, bet vis tiek bendravimas gan
gyvas, o ir nebėra geografinės problemos!
  Taigi yra mintis pagaliau padaryti pradinius JOSM ir QGIS susitikimus.

  Parašyčiau konkrečias dienas (viena JOSM, kita - QGIS+OSM). Bei
grubiai kokius dalykus aš ar kiti dalyviai papasakosim. Po/per
pasakojimus būtų galima įsiterpti ir papasakoti, kaip jūs darote vieną
ar kitą užduotį (aš iki šiol JOSM'e randu perliukų, padedančių daug
paprasčiau/greičiau atlikti vienus ar kitus veiksmus), arba tiesiog
paklausti apie tai, kas nebuvo numatyta, bet jums labai įdomu. Idealiu
atveju klausimus atsiųstumėte man asmeniškai PRIEŠ susitikimą, kad
galėčiau pasiruošti (paskaityti, ką apie tai sako OSM wiki, kur/ar
turim Lietuvoje tokių duomenų, gal pasibandyti ir pan.).

  Kol kas lauksiu bendrų pastabų ir tada siųsiu datas ir pasakojimo
punktus. Mintis yra neriboti dalyvių skaičiaus, lyg ir paveža didelį
kiekį Google hangoutsai, brūkštelkit, jei manot kitaip.

--
Tomas